Изберете страница

Често задавани въпроси:

Най-често задавани въпроси от клиенти:

 
Как става поръчката?

1. Избирате желания от Вас продукти и натискате бутона „Купи“
2. Попълвате Вашите данни за доставка – Имена, адрес за доставка и телефон и натискате бутона „Поръчване“
3. След това ще получите потвърдително съобщение,че поръчката ви е получена от нас.
4. След като пратката Ви е предадена на куриер за доставка ще получите и номер за проследяване на пратката.


Колко струва доставката?

Доставката е посочена на страницата на продукта. Извършва се до Ваш адрес с Лео Експрес или до офис на Спиди.

Как и за колко време става доставката?

За продукти в наличност – доставката отнема между 2 и 5 работни дни, ако не е упоменато друго на страницата на продукта.

Как се заплащат поръчаните стоки?

Стоките от магазина се заплащат чрез наложен платеж при доставка на куриера.

Предлагате ли покупка на стоки на изплащане?

Не, в момента не предлагаме на изплащане.

Каква е гаранцията на стоките?

Гаранцията на предлаганите стоки е 24 месеца за физически или юридически лица. Гаранцията покрива фабрични дефекти появили се посочения гаранционен срок при нормално използване на продукта.

Мога ли да върна или заменя?

Можете да върнете или замените закупените продукти в рамките на 14 дни от получаването им.

Мога ли да прегледам продукта при получаване?

Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед пред куриера, освен когато това не е възможно поради голям обем на продукта. 

Имате ли магазин, мога ли да видя “на живо” продуктите?

Стоките в нашия магазин се предлагат само онлайн и се доставят с куриерска фирма. Имате право на преглед на стоката при получаване, както14 дневен период в който да тествате продукта за да сте сигурни, че е точно това което желаете.

 

Не откривате отговор на Вашия въпрос?

За допълнителни въпроси можете да се обръщате към „Отдел обслужване на клиенти“ на e-mail: magazin@multix.bg