Най-често задавани въпроси от клиенти:
1. Избирате желания от Вас продукти и натискате бутона „Купи“
2. Попълвате Вашите данни за доставка – Имена, адрес за доставка и телефон и натискате бутона „Поръчване“
3. След това ще получите потвърдително съобщение,че поръчката ви е получена от нас.
4. След като пратката Ви е предадена на куриер за доставка ще получите и номер за проследяване на пратката.
Колко струва доставката?
Доставката е посочена на страницата на продукта. Извършва се до Ваш адрес с Лео Експрес или до офис на Спиди.
За продукти в наличност – доставката отнема между 2 и 5 работни дни, ако не е упоменато друго на страницата на продукта.
Стоките от магазина се заплащат чрез наложен платеж при доставка на куриера.
Не, в момента не предлагаме на изплащане.
Гаранцията на предлаганите стоки е 24 месеца за физически или юридически лица. Гаранцията покрива фабрични дефекти появили се посочения гаранционен срок при нормално използване на продукта.
Можете да върнете или замените закупените продукти в рамките на 14 дни от получаването им.
Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед пред куриера, освен когато това не е възможно поради голям обем на продукта.
Стоките в нашия магазин се предлагат само онлайн и се доставят с куриерска фирма. Имате право на преглед на стоката при получаване, както14 дневен период в който да тествате продукта за да сте сигурни, че е точно това което желаете.
Не откривате отговор на Вашия въпрос?
За допълнителни въпроси можете да се обръщате към „Отдел обслужване на клиенти“ на e-mail: magazin@multix.bg